foto1
Rowerowe Rajdy Mechanika
+48 13 43 215 61
muksmechanik@interia.pl

Wie Pan! Najważniejsza jest atmosfera...
Początkiem września ruszyliśmy z przygotowaniem kolejnej edycji Turystycznego Rajdu Mechanika. Propozycji nazbierało się wiele, począwszy od Bieszczad, przez Beskid Niski i Sądecki, a skończywszy na Gorcach. Ostatecznie wybraliśmy Bieszczady. Najciekawsza trasa przebiegać miała z Małej Rawki na Kremenaros szczyt na którym spotykają się granice Polski, Słowacji i Ukrainy. Pogoda w tym roku była dużo lepsza niż w latach poprzednich ,deszcz nie padał. Wyszliśmy z parkingu przy Przełęczy Wyżnej. Po kilku minutach dotarliśmy do bacówki pod Małą Rawką. Tam krótki postój, kilka zdjęć i ruszyliśmy dalej. Na szczycie Małej Rawki zregenerowaliśmy siły, bo widoków nie mogliśmy podziwiać z powodu niskiego pułapu chmur. Przy widoczności do 30 metrów dotarliśmy na szczyt Wielkiej Rawki, a potem dalej wzdłuż granicy polsko-ukraińskiej na Kremenaros. Niektórzy z uczestników po raz pierwszy byli na terenie Ukrainy (2 metry od granicy) bez ważnych paszportów. Na Kremenarosie spotkaliśmy grupę z Liceum w Iwoniczu Zdroju. W drodze powrotnej chmury chwilami znikały i odsłaniały się piękne widoki na polskie i ukraińskie Bieszczady. Powrót do autobusu trwał bardzo kró;tko, bo wszystkim śpieszyło się na obiad. Atmosfera w czasie rajdu była najważniejsza i możemy zapewnić, że niepowtarzalna. Jeżeli ktoś chce sprawdzić, to zapraszamy na kolejny rajd, który zaplanowany jest na wiosnę 2010 roku.